۲۸ آبان ۱۳۹۱، ۲۰:۲۰

امامقلی پور:

لزوم نظارت بر وضعیت حجاب در ادارات مازندران

لزوم نظارت بر وضعیت حجاب در ادارات مازندران

ساری - خبرگزاری مهر: مسئول ستاد احیای امر به معروف ونهی از منکر ادارات مازندران گفت: وضعیت عفاف و حجاب در برخی ادارات استان نگران کننده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود امام قلی پور پیش از ظهر یکشنبه در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر مازندران با اشاره به بررسی وضعیتت عفاف و حجاب در ادارات و کارخانجات استان اظهار داشت: متاسفانه در برخی از ادارات و کارخانجات شیوع بدحجابی نگران کننده است.

وی به بررسی وضعیت عفاف و حجاب در 84  اداره و دستگاه اجرایی مازندران اشاره کرد و گفت: با بازدیدهای انجام شده در برخی از ادرات و دستگاههای اجرایی، متاسفانه عفاف وحجاب و شئونات اسلامی رعایت نشده که با تذکر ستاد احیا مواجه شده است.

مسئول ستاد احیای  امر به معروف و نهی از منکر ادارات مازندران  یاد آور شد: با برگزاری جلسات توجیهی در مراکز آموزشی استان، شیوه احیای امر به معروف در این حوزه تذکر داده و تا حدودی برای رعایت این فریضه مهم در بین افراد جامعه موثر واقع شده است.

امام قلی پور به اعلام آمادگی مدیران دستگاههای اجرایی و کارخانجات برای حضور در ستاد احیای امر به معروف ونهی از منکر استان اشاره کرد و گفت: نقش مدیران در تحقق فریضه امر به معروف و نهی ازمنکر بسیار موثر است.

این مقام مسئول افزود: با حضور گسترده مدیران دستگاههای اجرایی در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در سال گذشته امیدواریم این ستاد با شکوه و عظمت بهتری نسبت به سال گذشته برگزار شود.

وی به عملکرد ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اشاره کرد و گفت: برگزاری جلسات با مدیران استان و مرکز آموزشی، بازدید از وضعیت عفاف و حجاب ادارات و برگزاری همایش دبیران ستاد احیا، برگزاری همایش برای آشنایی مردم با امر به معروف ونهی از منکر از مهم ترین عملکردهای این ستاد بوده است.

کد خبر 1746694

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha